Witaj młody Shinobi! Nowy w świecie nieustannej bitwy, toczącej się agonii, która przeszywa pierś najtwardszego ninja? To dobre miejsce abyś zaczął swą podróż. Tutaj stworzysz swoją wizytówkę mianowicie Kartę Postaci.
Krok I Wybierasz czy jesteś Dobry, czy Zły. Charakter twojej postaci nadaje osobowość. Przykładowo zły shinobi może po walce zaśmiać się mrocznie w twarz pokonanego przeciwnika po świetnej walce, a dobry shinobi nie ważne w jakim jest w stanie jest jego przeciwnik lub on sam zawsze pogratuluje świetnej walki. Zapisujesz to w Karcie w ten sposób:
Dobry Ninja: ---------- (W przypadku Dobrego)
Zły Ninja: ---------- (W przypadku Złego)
Tego "----------" nie musisz pisać, jest to pole wolne dla Kage/ANBU, w którym wpiszą ci losową wioskę.
Krok II Linijkę niżej zapisujesz:
Natura Chakry: ---------
Tutaj Kage/ANBU przydzielą Ci losową Naturę Chakry, doświadczony Shinobi, będzie mógł nabyć jeszcze 2 dodatkowe Natury Chakry.
Krok III Każdy shinobi zaczyna z taką samą chakrą, oraz złotem. W nowej linijce zapisz:
Chakra: 15000 Złoto: 3000G
Za pieniądze zakupisz sobie uzbrojenie, broń, torby itd.
Krok IV Jutsu - to inaczej techniki, które są podstawą ninja. Jutsu pełnią olbrzymią rolę w walce, dlatego wybierz jak najlepiej. W tym miejscu (Klik!) wybierasz 3 dowolne techniki. Jeśli już wybrałeś trzy techniki, które najbardziej podpadły Ci do gustu zapisujesz to linijkę niżej o tak:
Jutsu: ... , ... , ...
"..." to miejsca przeznaczone na nazwy technik.
np. Jutsu: Shisi Rendan, Kawarimi no Jutsu, Shunshin no Jutsu
Powyżej podałem tylko przykład, techniki te są losowe, więc radzę wybrać sobie swoje upodobania, a nie na siłę kopiować.
Krok V Następnie wybierz swą pierwszą broń. Wchodzisz więc do tego miejsca i wybierasz jedną dowolną broń. Możesz wybrać co tylko ci się podoba. W przypadku shurikenów, czy kunai, liczy się zestaw, a nie jedna sztuka. Pamiętaj, że niektóre bronie są przeznaczone dla rang(jest to zapisane) i że nie możesz ich posiadać na obecnym poziomie! Torbę Studenta dostajesz automatycznie i w niej przechowujesz bronie niewielkich rozmiarów. Zapisujesz to w ten sposób:
Ekwipunek: ... Torba Studenta: ...
Oddzielasz Ekwipunek i Torbę Studenta, ponieważ w ekwipunku rzeczy nosisz przy sobie np. Katana (na plecach). A w torbie chowasz mniejsze przedmioty takie jak Shuriken itd. Oczywiście w miejscu "..." wstawiacie nazwę przedmiotu.
Krok VI Już powoli zbliżamy się do końca :) . Teraz wybierz swoją Umiejętność Początkową, przecież każdy Shinobi musi jakąś mieć. Wybierz jedną, a znajdziesz je tu. Kiedy już to zrobisz zapisz o tak:
Umiejętności: ...
"..." to nazwa twojej Umiejętności Początkowej.
Krok VII Statystyki, czyli to jak szybko biegasz, jak mocno uderzasz, jak wysoko skaczesz i jakie inne sprytne ruchy jesteś w stanie wykonywać. Oto dokładny opis statystyk:
Zręczność: Wpływa na składanie pieczęci, posługiwanie się brońmi do walki wręcz, oraz na samej walce bliskodystansowej.
Szybkość: Wpływa na szybkość biegu, wykonywania pieczęci, oraz uderzeń.
Celność: Wpływa na celne rzucanie brońmi, oraz na celne uderzenia i techniki.
Reakcja: Wpływa na reakcję na ataki, zarówno wprost jak i z zaskoczenia.
Witalność: Wpływa na odporność na ataki, oraz na siłę uderzenia i udźwigu.
Limit punktów to 50! Przykładowo - Witalność: 50/50, w razie użycia umiejętności zwiększającej statystyki, lub pigułek/leków, technik i broni statystyki wychodzą poza limit. Np. 60/50 i są oznaczone kolorem czerwonym.
Na początku gry, w każdej ze statystyk masz 10 punktów, co sprawia że wygląda to tak:
Witalność: 10/50 Szybkość: 10/50 Reakcja: 10/50 Celność: 10/50 Zręczność: 10/50
Dodatkowo, masz prawo do rozdania 40 punktów w co tylko zechcesz. Tak będą wyglądały przykładowe statystyki:
Witalność: 30/50 Szybkość: 20/50 Reakcja: 20/50 Celność: 10/50 Zręczność: 10/50
W Karcie Postaci zapisujesz tak:
Witalność: ... Szybkość: ... Reakcja: ... Celność: ... Zręczność: ...
Pamiętaj, że każda ze statystyk musi mieć minimum 10 punktów!
Gratuluję! Właśnie ukończyłeś/aś tworzenie własnej sygnatury, jednak ktoś to musi uzupełnić, w końcu nie wszystko jest jasne. Tak wygląda gotowa sygnatura:
Dobry Ninja: To pole zostawiasz dla Kage/ANBU Natura Chakry: To pole zostawiasz dla Kage/ANBU (1lvl) Chakra: 15000 Złoto: 3000G Jutsu: Tutaj wybierasz trzy jutsu Ekwipunek: Torba Studenta i jedna wybrana rzecz ze sklepiku Umiejętności: Tutaj wybierasz umiejętność początkową
Witalność: Tutaj wpisujesz liczbę punktów Szybkość: Tutaj wpisujesz liczbę punktów Reakcja: Tutaj wpisujesz liczbę punktów Celność: Tutaj wpisujesz liczbę punktów Zręczność: Tutaj wpisujesz liczbę punktów
A tak wygląda przykładowa sygnatura: Zły Ninja: Natura Chakry: Chakra: 15000 Złoto: 3000G Jutsu: Kawarimi no Jutsu, Katon Housenka no Jutsu, Kage Mane no Jutsu. Ekwipunek: Torba Studenta - Torba Studenta: 2 Noże Kunai Umiejętności: Medyk
Witalność: 15 Szybkość: 20 Reakcja: 20 Celność: 25 Zręczność: 10
Kopiujesz gotową sygnaturę i wklejasz ją w TYM miejscu, czekając aż zatwierdzi ją Kage/ANBU.
|